Covid-19-uppdateringar för Oddhook-kunder

Det här är en svår tid för alla och vi arbetar hårt för att anpassa oss till denna nya verklighet. Vi kommer att fortsätta att dela information på den här sidan, så kolla in ofta.

Sammanfattning

Det är vi samarbeta med backup-anläggningar för att hjälpa oss att hantera ordervolymen, och vi dirigerar order dit de kan utföras mest effektivt. Vi övar extra säkerhetsåtgärder där det är möjligt.

Räkna med 15-17 arbetsdagars förseningar på alla beställningar

Senaste uppdatering

8 maj 2020

Det kan ta längre svarstider än vanligt för e-post och chatt från vårt supportteam. Vi ser en tillströmning av kundförfrågningar och vi gör vårt bästa för att besvara varje fråga snabbt och eftertänksamt. Vi anställer fler kundsupportrepresentanter för att hjälpa oss komma tillbaka till svarstider som du är van vid.

Innan du kontaktar oss angående dina beställningar, tänk på att precis som många andra i branschen är våra leveranstider långsammare än vanligt. Du kommer att få ett e-postmeddelande om din beställnings status så snart den har skickats. Naturligtvis är du välkommen att kontakta oss med eventuella frågor.

Var beredd på förseningar

Våra leveranstider kommer att vara längre än vanligt för vissa produktkategorier. Hela branschen brottas med utmaningar och vi ser förseningar i vår leveranskedja, inklusive distributörer och fraktbolag.

Räkna med 15-17 arbetsdagars förseningar på alla beställningar